The best Side of طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

Wiki Article

پکیج پایه طراحی سایت دیجی کالا برای مشاغلی نوپایی که تنها یک سایت با امکانات پایه برای معرفی کسب و کار خود می خواهند مناسب است.

بدون نیاز به هزینه‌ی اولیه برای ساخت سایت فروشگاهی. شما در سازیتو، بدون هیچ هزینه‌ی اولیه‌ای و با کمترین ریسک می‌توانید برای خود یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید و بعد از تکمیل آن اقدام به ارتقاء فروشگاه نمایید.

توجه داشته باشید که طراحی نسخه موبایل به صورتی که به وب‌سایت اصلی وابسته نباشه اصلا مربوط به این آموزش نیست و خودش یک موضوع و آموزش کاملا جداست هست که سعی خواهیم کرد در دوره‌های آینده به این مورد نیز بپردازیم

طراحی فوتر های فوق العاده زیبا برای فروشگاه اینترنتی (فوتر دیجی کالا)

برای مشاوره در این خصوص می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. نرم افزار حسابداری

افکت های حرکتی زیبا و مرور اطلاعیه ها با انگشت در صفحات لمسی

تولیدکنندگان می توانند بدون واسطه با ساخت فروشگاه اینترنتی مناسب اقدام به عرضه ی کالای خود نمایند. بهتر از اینکه دیگر واسطه و دلالی وجود ندارد!؟

با فروشگاه ساز سازیتو دیگر نیازی به دانش فنی برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیست.

۳) سئو بیس کردن سایت هایی که با المنتور زده میشه رو لطفا آموزش بدید .چون تا اونجا که میدونم با یواست نمیشه سئو کرد.

هدف جاب تیم نیز موفق شدن کسب و کار و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک می‌باشد به همین دلیل  اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است. یکی از اهداف اصلی جاب تیم در طراحی سایت فروشگاهی دست یافتن به یک جایگاه مناسب در راهبری پروژه های تجارت الکترونیک و ترویج استفاده از این فناوری در کشور می‌باشد. همین هدف ما را بر آن داشت که با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی اختصاصی، اقدامات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را ارائه نماییم.

این کار باعث می شود تا افراد بیش تری به سایت شما جذب شوند و کاربران سایت شما افزایش پیدا کنند و سئو سایت شما را تقویت کند. پیگیری سفارشات

نمایندگی فروش ماشین اصلاح و ریش تراش براون و فیلیپس در تهران هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا 

قالب ســهند طراحی دیگری از تیم آی پرستا برای فروشگاه ساز پرستاشاپ فارسی می باشد . این قالب در نهایت سادگی و زیبایی طراحی گردیده و از صفحات شلوغ و پر از ماژول و عکس های بی مورد خبری در این قالب نیست . با توجه به اینکه فروشگاه های بزرگ نیازمند قالب ساده تر و با رابط کاربری قابل فهم تر برای مشتری هستند ، قالب سهند در نهایت سادگی و سرعت لود بالا ، زیبایی بصری مناسبی نیز هم در موبایل و هم در تبلت به همراه کامپیوتر برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم خواهد کرد .

نمونه سایت فروشگاهی اختصاصی آرایشی طراحی شده توسط جاب تیم:

Report this wiki page